loadingimg

Wczytuję dane...
  • Szukaj
szt. na kwotę 0.00 PLN
Katalogi

Dedo.pl

katalog sklepów


FAQ

FAQ - najczęściej zadawane pytania.

1. Jak długo trzeba czekac na przesyłkę?

Wszystkie przesyłki nadawane są po zaksięgowaniu wpłaty na konto i są wysyłane we wtorki oraz czwartki. Czas dostarczenia przesyłki jest zależy od Poczty Polskiej.

2. Czy można anulowac zamówienie?

Tak. Można anulować zamówienie, pod warunkiem że przesyłka nie została jeszcze nadana. W tego typu przypadkach prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny w celu ustalenia obecnego statusu paczki oraz zwrotu pieniędzy za złożone zamówienie tel. +48 690695423.

3. Czy kartki tego samego projektu różnią się od siebie?

Tak. Z uwagi na ręczne wykonanie kartek mogą one różnić się między sobą drobnymi szczegółami, jednak zmiany w projekcie nie są duże.

4. Czy otrzymam fakturę za zakupy?

Tak. Firma Trzy Życzenia wystawia faktury na życzenie kupującego.
5. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

6. Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. Dokładne dane dotyczące kosztów przesyłki znajdziesz tutaj: http://trzy-zyczenia.pl/_cms/view/25/koszty-wysylki.html

7. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, istnieje możliwość odbioru osobistego na terenie Szczecina. Prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny +48 690695423

8. Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 690695423.

9. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą o prawach konsumenckich, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.